Konepaja-messut

Työtaistelutoimet 11.–24.3. eivät vaikuta Konepaja-NordicWeldingExpo- 3D&NewMaterials -messujen 19.–21.3. järjestämiseen

Tiedote Uutiset  11.03.2024

SAK:n liittojen lakoilla, joissa ovat mukana Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto (AKT), Julkisten ja hyvinvointialojen liitto (JHL), Teollisuusliitto, Sähköliitto, Rakennusliitto ja Palvelualojen ammattiliitto PAM, ei ole tiedossa olevia vaikutuksia 19.–21.3. Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettäviin Konepaja-NordicWeldingExpo-3D&NewMaterials -messuihin.

Tietoa isommista haasteista, jotka vaikuttaisivat messujen toteuttamiseen, ei ole tällä hetkellä tiedossa. Messujen rakentaminen ja toteutus tulevat sujumaan normaalisti. Logistiikka messualueella, tekniikka sähköjen osalta sekä paineilman asennukset saadaan tehtyä normaalisti. Myös varasuunnitelmia on tehty, jos lakon vaikutukset uhkaavat laajentua. Näytteilleasettajilta saatujen tietojen mukaan messuille näytteille tulevat koneet ja laitteet ovat pääosin jo maassa ja ulkona satamista. Messuille odotetaan näytteille yli 120 kpl konetta ja laitetta.

Median yhteydenotot:
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Katri Sillanpää 040 726 3172 katri.sillanpaa@tampereenmessut.fi

Muut yhteydenotot:
projektipäällikkö Sami Siurola 040 734 3589 sami.siurola@tampereenmessut.fi