Konepaja-messut

Tule näytteilleasettajaksi

 

Konepaja tuo konehankinnoista ja -investoinneista päättävät henkilöt saman katon alle

Konepajateollisuuden messutapahtuma esittelee metalliteollisuuden uusimmat koneet ja laitteet alan yritysten kilpailukyvyn ja tehokkuuden parantamiseen.

19.–21.3.2024

 

Konepaja-messuilla nähdään koneet ja laitteet käytännössä

Tapahtumassa koetaan koneet livenä

Konepajassa on oikeasti koneet pajassa, ja taatusti ja kootusti Suomen laajin tarjonta. Esillä on metallintyöstökoneet ja levykoneet sekä hitsaus ja liittäminen. Kävijät pääsevät messuilla konkreettisesti tutustumaan, kuinka koneet, laitteet ja työkalut toimivat käytännössä. Tapahtuma tarjoaa myös oivan kohtaamispaikan työvoimaa etsiville yrityksille ja alan ammattilaisille.

Hinnasto Pohjakartta


Konepaja-messut 2022, E-halli

Pajan henki lumosi – täysi tupa ja tunnelma katossa Tampereella

Metalliteollisuuden ammattimessut Konepaja ja Pohjoismaiden suurin hitsausalan messutapahtuma Nordic Welding Expo palasivat rytinällä tapahtumakentälle. Messu-uutuutena tapahtumakokonaisuuden täydensi 3D-tulostamisen ja uusien materiaalien 3D & New Materials. Kolmikko keräsi Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen hallien huomaan 6270 kävijää.

Lue uutinen


Hitsausta livenä messuilla

Kolme tapahtumaa

Samaan aikaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään

-tapahtumat, joiden saumattomasti huolella yhteen hitsattu kokonaisuus tuo yhteen tuhansia teollisuuden ammattilaisia ja tarjoaa metalliteollisuuden tuotannon laajimman kattauksen Suomessa.

3D & New Materials esittelee metallin lisäksi muitakin tulostuksen materiaaleja sekä tuotannon materiaalimahdollisuuksia aina komposiitista kumiin.


4 hyötyä, mitä sinä saat messuilta

1. Lanseeraat ja testaat uutuuksia

Tapahtumassa voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi voit testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.

2. Hoidat asiakassuhteita

Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Tapahtumaan osallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.

3. Vahvistat imagoa

Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Tässä tapahtumassa imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla omaa asiantuntijuuttanne esille tapahtuman ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.

4. Vaikutat hankintaprosessissa

Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Alasta kiinnostuneet yhteen kokoavan tapahtuman yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.

Tervetuloa mukaan!

Hinnasto Varaa osasto